Thursday, February 2, 2012

Chinese to english translation not using google translate?

真的没事吗? 要不要姐姐过去救你啊!呵呵`都是姐姐贪吃害了你真是对不起哦!保重我会想你的》o(… 哈哈 ``那相片那么难看给我删除了啦~破坏我优美的形象哦~|||真的没事吗?:Are you really OK?

要不要姐姐过去救你啊!:Do you need me (as an older sister) to rescue you?

呵呵`都是姐姐贪吃害了你真是对不起哦!:Haha, it is because of my greediness I have cause trouble to you. I am really sorry.

保重我会想你的::Take care of yourself, I will miss you.

哈哈 ``那相片那么难看给我删除了啦~破坏我优美的形象哦~: Haha.. I have deleted that photo because it is so ugly. It ruins my good reputation.
  • electric car
  • national tire and battery
  • No comments:

    Post a Comment